duminică, septembrie 13, 2009

Ce cred eu.

am vazut si la coralia si la bia un articol care se numea ce cred eu.mi sa parut destul de dragut asa ca am hotarat sa folosesc si eu fraza asta in articolul meeeu.
eu cred (puteti sa zicti ce vreti despre asta)ca viata e prea scurta asa ca trebuie sa faci tot ce poti ca sa o traiesti minunat.
adica int-o zi te trezeti si esti in a 7a.si nu intelegi nimic:cum a trecut timpul si cum lai petrecu…doar niste figuri plictisitoare in intea mta plina cu postii de scoala in loc sa fie amintiri.
ti e frica.iti e frica sa sari cu parasuta.ca te lovesti.si o sa doara.dar nu.si daca nu te lovesti?si daca saritura asta o sa-ti aduca fericirea deplina in viata.Poate in locul acela din care sari cu parasuta o sa iti gasesti cel mai bun prieten.este destinul.
nu trebuie sa iti fie frica ca viata o sa se termine.trebuie sa iti fie frica sa nu ineapa(asta aa citito pe tricolu’ lu unu).da’ eu cred ca totusi nu trebuie sa iti fie frica.
trebuie sa traiesti.sa iubesti.
trebuie sa suferi.poate ma credeti nebuna dar acum sincer,fiecare are nevoie de cate o depresie macar odata in viata.pt ca o viata prea roz te face sa vomiti.
trebuie sa razi.sa plangi.sa iubesti.sa urasti.sa citesti.sa inveti orice.sa nu fi tocilar.sa nu fi prost.sa fi o persoana placuta si sa ii iubesti pe cei care te iubesc pe tne.
trebuie sa ai un cerc de prieteni.si trebuie sa ai vreo doi trei prieteni care sunt cu adevarat si cu adevarat adevarati.aceia care fac parte cu adevarat din tine.
eu cred ca viata e minunata si ca chiar ceva oribil nu ma poate impiedica sa fiu eu,sa traiesc,sa iubesc si sa exist.pt ca eu nu o sa mor deadevaratelea niciodata.
nimeni nu moare.doar ca asa scrie intrun act.toti traiesc si palneta e plina de viata.si moartea nu exista.ste o minciuna.pt ca cel care a avut parte d dragoste nu o poate lasa pur si simplu si ca seduca.trebuie sa ramana pepamant.in forma de dragoste

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu