duminică, septembrie 13, 2009

De ce Imi place Bucurestiul?



Imi place ca poti sa stai singur si sa meditezi sau sa stai cu cineva si sa fi fericit.



Imi place ca e plin de oameni care sunt fericiti si nu le e teama sa arate asta.




ca e plin de case misterioase.





Ca o fata poate sa sta sgura si sa se uite la luna





Pt ca toti se tin bine si le zic si altora sa o faca.Pana si unei banci de pe Lipscaniul meu.dar unii sunt totusi dui de curentul nebuniei




Imi place Bucurestiul pt esti binevenit oriunde.


Si pt. ca Marry Poppins a aterizat chiar aici si apoi a luat trenul la faminia Bancks.



Si sunt multe mult numere




Si case vechi.




Si case vechi in care stau pitici.


0.. Multi ma intreaba de ce imi place Bucurestiul.Si chiar nu imi vine sa cred.Cum adica de ce imi place?Imi place ca e plin de oameni.imi place ca e plin de viata.Imi place ca e plin de targuri de hand made.
Inainte sa scriu acest articol mi-am luat aparatul(de fapt cred ca si la luat mama) si am pbtinut cateva poze convingaroare ca sa va arat de ce imi place Bucurestiul.Iata cateva care sa va lamureasca pe cei care inca va intrebati de ce imi place Bucuretsiul.
Imi place Bucurestiu pt ca e minunat si plin de Freak-kids ca si mine de altfel.Si totul are culoare si miros.

2 comentarii: