duminică, septembrie 13, 2009

Ultima zi in Bucuresti.Minciuna lui M si alte chestii colorate pe are nu le voi uita

http://http://www.youtube.com/watch?v=oqQXJ16mzrk
Ultima zi.Mam trezit.Am supravietuit pana la pranz si am mers la ziua mamei la ceanaria mea preferata de pe Dumbrava Rosie.
A fost minunat.Au venit multi prieteni dealu mama si eu cu prietena mea Gabi am mancat aproape toate plcintutele cu piureu(ca oricu chestie pe care o fac are si o parte penibila:neam trezit ca nu mai erau pacintute si pt altii…)si neam jucat cu cel mai adorabil copil de pe planeta Pamant e nume Iliuta care imi este var si are 2 anisoooli.Si e asa de scump ca o sa mor fara el.Am baut ceai.Apoi la 9 seara trebuia sa mergem la Observator sa ne uitam la Marte.Mami citise pe net ca azi o sa fie aproape pe Pamant o sa fie ca o a doua Luna.
Am ajuns acoloentuziasmati si…Lie LIE!Un porc a pacalito pe mami.de fapt nu se poate ca Marte sa vina asa departe de Pamant.Si dupa cum a zis tipul plinut cu par lung care ne arata cu telesco[u chestii tresti “daca o sa vedem Marte cat Luna urmatorul lucru pe care o sa-l vedem vor fi tsunamiile cu valuri pe 300 de metri.OMG!Asa ca neam mltumit cu stelele si cu Jupiter.
Ziceam ca orice fac are o parte penibila.Ei discutam eu cu Gabi ordinea Planetelor si am daton bara.Tipu ala cu parul lung si cu burta are auz de 100 de kilomet.Noi vb in soaptedespre ordinea planetelor si ala aude ca e gresit si incepe repede sa corecteza cu voce tare sa auda tot observatorul.
Apoi neam despartit cu chiu cu vai cu lacrimi.ma intorsesem si am inceput sa merg intrbanduma unde naiba o sa merg.Tot umblam pe pista pt biciclisti si ca prin miracol in fata mea a aparut raspunsul.Sagetica in fata.
O sa merg in fata numai in fata

Un comentariu:

  1. salut, sasha şi mă bucur să iţi citesc blogul. eu sunt andreea, am 27 de ani şi sunt din cluj, nu am nicio treabă cu alte persoane care se dau drept eu şi isi pun blogul meu la linkul lor. inţelegi tu la ce mă refer. blogul thecreatrix imi aparţine numai mie şi esti oricând binevenită. numai bine.

    RăspundețiȘtergere