joi, mai 28, 2009

...continuare

Lili

Era o dimineata de Sambata.M-am trezit si m-am uitat in oglinda.Inca un cos...Minunat!!Nu intelegeam cum de sor'mea aia nu are nici o problema cu fata.Zbura asa unde avea ea chef si aducea animale de pe toate strazile.Pun pariu ca daca as fi intrebat-o eu pe mama daca pot sa aduc un caine de pe la coltu' strazii mai mult ca sigur ar fi zis "Mama draga,da' la ce-ti trebuie tie caine?".Discriminare domne,discriminare!
Mi-am luat blocul de desen si am fugit jos,la bucatarie.Micul dejun era deja gata asa ca nu avea rost sa stau degeaba sa ma uit la consecintele pubertatii aparute pe fata mea.Nu-mi placea sa dorm,spre diferenta de sor'mea.Suntem gemene,i'auzi,gemene!Oricine ne-ar cunoaste mai bine n-ar zice ca suntem gemene.Pote semanam doar la fata,corp,infatisare.Dar la restu' suntem total diferite.
Am coborat scarile in graba...Adevarul era ca eram o persoana repezita.Imi placea sa termin repede o treaba inceputa,sa fiu lider.Coboram treptele cate doua.
Se pare ca m-am inselat cu privire la micul-dejun.De-abia au fost scoase primele clatite...Bine ca mi-am luat blocul de desen cu mine.M-am asezat pe pervaz ca sa-mi creez desenele pt. pictura.
M-am uitat la biletelele de pe frigider,acolo de obicei ne agatam chestii de facut,desene de desenat,chestii de cumparat...ma rog,tampenii d'astea.M-am uitat in cautare de teme pt pictura...Hmm"De cumparat legume-castraveti..."mda nu era ceea ce cautam."Nu uita:la pictura-portretul tau cu animalul de casa"Da,asta e...animal de casa,da?Hmm...adevarul era ca aveam si eu animal de casa.Imi luasem o pisicuta.Nu-mi placeau pisicile.Nu,nu-mi placeau deloc.Mi se pareau niste fiinte ingrozitoare care vor doar mancare,somn,mancere,somn,mancare s.a.m.d.
Dar cand am vazut-o pe Lulilu nu mai vroiam nimic pe lume decat sa am minunea asta.Cica era o corcitura...Nu!Nu i se potrivea cuvantul asta...corcitura!Era o dulceata.Poate lumea crede ca a venit de pe luna...cine stie!Dar Lulilu era de o culoare apropiata de cea a zmeurei,da,nu sunt eu nebuna,chiar asa e!
E draguta si nu are probleme cu cainele lu' Ubu...Ubu...I-auzi!Ea s-a numit asa...de fapt o cheama Smaranda...E asa frumos numele si ea prefere sa i se zica Ubu.Doamne,Doamne fata asta are nevoie de o vizita la psihiatru!
Am inceput sa schitez.Desenatul era ceva nereal...Cand incepeam sa desenez nu ma mai interesa ce se petrece in afara mea.Ma deconectam de la lumea de afara,toata concetratia mea se revarsa spre foaie...Era o armonie aparte.
Mi-am ridicat privirea...mirosul de clatite era innebunitor...M-am uitat la ceas-9:45.Ubu o sa apara acum,sunt sigura.
Mda uite ca a aparut.Se uita la toti cu o privire ciudata...Doamne...Fratica mea!A ciugulit ceva si s-a dus apoi pe Lipscani sa se plimne...ca de obicei cu Domnul M pe langa ea...Am revenit inapoi la lumea mea...Lumea desenatului.Firul care ma lega de lumea exterioara m-a deconectat de ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu