joi, mai 28, 2009

Uppic Despre Mine

Uppic despre mine

Pai ma cheama Alexandra.Ueah!Bine-inteles ca nimeni nu-mi zice asa in afara de profa' d fizica-ea-mi zice Alexandra Sasha.Oare de ce nu mi-o placea acest nume...hmm...Nush!
Poate ca e un nume asa de lung sh...matur...eu nu ma consider matura desi probabil asa tre sa ma simt in a 6-a...Ma rog!Sasha suna rezonabil.Nu e ceva lung,e ceva putin greu de pronuntat pt idiotii aia care isi bat joc de numele asta(ha-ha!f.amuzant-Sasha-pai poate fi ceva mai amuzant...?Si eu ziceam la fel!),nu e un cuvant care sa ii complice pe cei raraiti...suna usor si ceva simplu mic...un nume potrivit pt. mine.
Cred ca numele asta mi se poriveste manusa!Sunt posibil pt cei d l scl din alte clase(...cei care nu ma cunosc pre bine),ciudata aia mai grasuta si blonda de la 6C.Ehh...poate oi fi ciudata cand am chef,dar asta doar datorita hainelor,bineinteles!Am inclinatii artistice sh vreau sa ma fac ceva in domeniul artei...designer vestimentar,bine-inteles!De aceea imi permit sa mai exagerez cu ciudatenia hainelor.Imi plac lucrurile hand-made...de aceea vizitez des targuri de hand-made!Cel mai mult imi place la carturesti.Pana acum am fost la toate targurile cu talc de pana acum.
Imi place sa cinesc(la infiniiiiit),sa ascult muzica sh sa nu fac nimic.
Imi place muzica care o descopar eu.Imi place sa caut pe net trupe mai putin populare sau cantareti/cantarete ne-vestiti sh sa gasesc ceva dragut din ceea ce canta.De curand am descoperit-o pe Frou Frou.Imi place!!!!Cea mai draguta melodie,dar mai ales video-clipul este Must Be Dreaming!!!
Am o surioara mica...ma rog nu chiar mica...are 9 ani(clar,nu e mica!).A 2-a...oh,draguta de ea!Ne mai certam dar e absolut normal.Acum are obsesie cu harry potter.A fost sincer dezamagita cand i-am zis ca Harry Potter e deja batran-are 18...Sh ea care zicea ca il iubeste(pssst,da sa nu ziceti asta la nimeni,da?decat mie mi-a destainuit ca il place...).
Am un pisoi de care am hotarat sa il numim Platon.E albastru-de-Rusia(yeee!!suntem de aceeashi origine!)sh e gri.E calm sh mananca al naibii de mult.Ee ce vreti e in floarea varsei-are3 ani.
Imi mai place sa cant,sa am prieteni,sa joc fotbal(cica sunt portar...da mai mult ma feresc de mingie),sa caut teme pt telefon pe Zedge.com...cam atat.

Sasha-Batz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu